قوانین و مقررات

استفاده شما از وب سایت فروشگاه و خدمات اینترنتی شرکت وانان به منزله قبول کلیه شرایط مندرج در این صفحه می‌باشد. در ادامه محتویات این صفحه منظور از “خدمات اینترنتی شرکت وان کالا”، “وب سایت گروه وان کالا” به آدرس اینترنتیwww.vankala.com ”  می باشد.

محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای “شرکت وان کالا” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، به روزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.

١خدمات و محتویات وب سایت، برای استفاده اشخاص حقیقی و حقوقی عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا وب سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات موجود در وب سایت برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وب سایت خود استفاده کند. در صورت تمایل به استفاده از سرویس ها و محتویات وب سایت جهت مقاصد تجاری حتما باید از قبل ما را مطلع ساخته و با ما تماس بگیرید.

٢کاربران می بایست هنگام ثبت نام و سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

٣شما به شرکت وان کالا اطمینان می‌دهید که از این وب سایت برای رسیدن به مقاصدی که بر خلاف شرایط استفاده از “سایت پخش وان کالا” می‌باشد استفاده نخواهید کرد. شما از “سایت پخش وان کالا” به گونه ای که باعث آسیب دیدن، از کار انداختن یا معیوب ساختن وب سایت شود استفاده نخواهید کرد. همچنین شما مجاز به تلاش برای دسترسی به اطلاعات، محتویات یا ورودی هایی که عمداً به طور متعارف در دسترس قرار نگرفته یا از طریق صفحات سایت ارائه نشده اند نیستید.

۴– “سایت پخش وان کالا” هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با حذف شدن صفحات وب سایت خود و یا لینک های مرده نمی پذیرد. سرویس های وب سایت «آنگونه که هست» ارائه می شوند و “سایت پخش وان کالا” تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد وب سایت را که می تواند ناشی از مشکلات اینترنتی، نیروی انسانی، عوامل طبیعی، خرابی تجهیزات کامپیوتری، مخابراتی و غیره باشد بر عهده ندارد.

۵ – “سایت پخش وان کالا” اطمینان، سهولت، دقت اطلاعات، خدمات و محصولات خود را تضمین کرده و آنها را بدون هر گونه نقصی و با تضمین ارائه می کند. “سایت پخش وان کالا” تحت هیچ شرایطی خسارت های احتمالی ممکن را که به دلیل به عدم توانی کاربر در استفاده از وب سایت یا سرویس های آن حاصل شود نمی پذیرد.

۶این توافق نامه تحت قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران مقرر گشته و به معنای توافق کامل کاربر با شرایط استفاده از “سایت پخش وان کالا” خواهد بود و جایگزین کلیه توافقات قبلی یا جاری محسوب می شود.

٧ممکن است ما خدمات و محصولات خود را به هر دلیلی در زمان های مختلف و بدون اطلاع قبلی، تغییر داده و حق تغییر شرایط این خدمات و محصولات نیز برای ما محفوظ خواهد بود. بنابراین، شرایط استفاده از سرویس های “سایت پخش وان کالا” هر از گاهی به روز خواهد شد. در این صورت تاریخ درج شده در بالای این صفحه نشان دهنده آخرین زمان به روز رسانی خواهد بود. شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از وب سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر می باشد. در صورتی که شرایط استفاده از پخش وان کالا شامل تغییرات عمده شود خبر آن در صفحه اولیه سایت اعلام خواهد شد

٨هر کاربر حقیقی یا حقوقی حق دارد صرفا یک حساب کاربری در “سایت پخش وان کالا” ایجاد نماید. بدیهی است ایجاد بیش از یک حساب کاربری به عنوان تخلف محسوب خواهد شد و این حق برای “شرکت وان کالا” محفوظ است که در هر زمان و بدون اطلاع قبلی اقدام به مسدود کردن حساب های کاربری جعلی یا تکراری نماید.

 

تعهدات فروشنده و خریدار

فروشنده = فروشگاه اینترنتی شرکت وانان بهنام: “پخش وان کالا ” و به آدرس اینترنتی:  www.vankala.com 
خریدار = شخص حقیقی یا حقوقی ارسال کننده فرم سفارش خرید
١فروشنده متعهد می گردد از اطلاعات شخصی و فردی خریدار، در حد اختیار و توان مراقبت کرده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه نکند.
٢فروشنده موظف است اطلاعات دقیق خدمات و محصولات را در اختیار خریدار قرار دهد.
٣فروشنده موظف است خدمات و محصولات سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده طبق شرایط برای خریدار ارائه کند.
۴فروشنده موظف است پس از دریافت فرم و تائید سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات ویا محصولات خریداری شده را آماده و ظرف ١ الی ٧ روز کاری در اختبار خریدار قرار دهد . در صورت خاص و بزرگ بودن سفارش به زمان آماده سازی و تحویل افروده می شود.
۵فروشنده می تواند بنا به تشخیص و به هر دلیل سفارش را لغو کند و از آماده‌سازی و تحویل سفارش خودداری کند. بدیهی است در صورت نیاز، هماهنگی های بعدی می بایست توسط فروشنده و خریدار انجام پذیرد.
۶خریدار موظف است اطلاعات دقیق و کامل خود را برای دریافت سفارش در اختیار فروشنده قرار دهد.
٧خریدار موظف است قبل از ارسال فرم سفارش و خرید هر خدمات و محصولات اطلاعات لازم در مورد آن را از طریق سایت و ایمیل و یا تلفن های تماس کسب کند و سپس سفارش خود را ارسال کند.
٨خریدار پس از تائید سفارش خرید از طرف  ” سایت پخش وان کالا” نمی تواند درخواست انصراف سفارش دهد
٩ -.خریدار موظف است هنگام تخویل و دریافت خدمات و محصولات در محل مشخص شده حضور داشته و شخصا سفارش خود را تحویل گرفته و فرم تایید تحویل سفارش را تکمیل کند، بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده به هنگام تحویل سفارش ، مسئولیت و هزینه های تحویل مجدد با خریدار خواهد بود.
١٠خدمات و محصولات خریداری شده توسط خریدار غیر قابل عودت (برگشت) می باشد.

 

شرایط بازگرداندن کالا

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد;

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به وان‌کالا اطلاع داده شود.
– تنها شامل محصولات می‌شود که فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش است اصلی می‌باشد.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به وان‌کالا بازگردانده شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد;

– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پیگیری وان‌کالا از طریق تلفن اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به وان‌کالا بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد;

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پیگیری وان‌کالا از طریق تلفن اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به وان‌کالا بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود;

توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. برای کالاهای بزرگ و سنگین هزینه همه کالاها از نظر اول اینکه کسر می گردد.

توجه بند 2: از آنجا که وان‌کالا یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، میتوانید وارد پروفایل خود شده و یا تماس با پشتیبانی سایت سفارش را لغو نمایید.
– با استناد به “توجه بند 1” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد;

– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پیگیری وان‌کالا از طریق تلفن اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و وان‌کالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به وان‌کالا بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش وان‌کالا ارسال شود.
– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به وان‌کالا بازگردانده شود.

پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد وان‌کالا می‌ماند و با انقضای این مهلت وان‌کالا در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

– اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت وان‌کالا، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آن‌ها و وان‌کالا مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین وان‌کالا مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت­‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه وان‌کالا در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

در صورت تایید معیوب‌بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتورامکان هماهنگی برگشت و مرجوع وجه به شما وجود دارد.
– وان‌کالا نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط (نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت، لوازم بدنسازی و سنجش سلامت

– اطلاعات این محصولات صرفا برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آن‌ها و وان‌کالا مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.
– وان‌کالا مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه وان‌کالا در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– وان‌کالا نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط (نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش پوشاک و کفش

درخواست مرجوعی تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ‌پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

لطفا مدنظر داشته باشید ، در صورت ایراد ظاهری موضوع میبایست طی 24 ساعت از زمان تحویل کالا اطلاع داده شود.

درخواست خود را با ذکر شماره پیگیری سفارش، واحد پیگیری وان‌کالا از طریق تلفن اطلاع داده شود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به گروه فرش

– در صورت ارسال کالا توسط وان‌کالا، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل‌گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
– در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند. هرگونه درخواستی از طرف مشتری تنها پس از تایید و اعلام نظر کارشناسان وان‌کالا و کارشناسان شرکت تامین کننده قابل پیگیری خواهد بود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به اسکوتر برقی

وان‌کالا نسبت به بروز آسیب فیزیکی به مصرف کننده مانند صدمات فیزیکی ناشی از تصادف و یا آتش سوزی ناشی از دستگاه، مسئولیت و پاسخگویی ندارد.
همچنین مشتری با آگاهی از اینکه گارانتی در شرایط زیر باطل می‌شود، این محصولات را خریداری می‌کند:
– مشکلات و آسیب های ایجاد شده ناشی از مراقبت نامناسب، استفاده ناصحیح و سواستفاده از دستگاه و یا عملیات دستگاه برخلاف دستورالعمل های مندرجه در دفترچه راهنمای مشتری
– تعمیرات صورت گرفته توسط شخص یا شرکتی به جز شرکت گارانتی کننده
– تغییرات و یا دستکاری صورت گرفته در هر بخشی از دستگاه اعم از الکتریکی یا فیزیکی
– آسیب های وارده ناشی شده از برخورد با جسم سخت، مایعات، شن و خاک و …
– عدم تطابق نام و سریال کالا با نام و سریال درج شده در فاکتور وان‌کالا

 

سیاست حفظ حریم شخصی کاربران

شرکت وانان به اطلاعات مخفی یا خصوصی اشخاصی که از خدمات وب سایت استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
شرکت وانان متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا اقدام به توسعه تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از وب سایت نماید. در واقع با استفاده از “سایت پخش وان کالا”، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید.

 

استفاده از اطلاعات شخصی شما

سایت پخش وان کالا” از اطلاعات شخصی شما برای عملکرد وب سایت و تامین خدمات و محصولاتی که شما درخواست کرده اید استفاده می کند. “سایت پخش وان کالا” همچنین ممکن است از طریق نظرسنجی ها با شما ارتباط برقرار کند تا بتواند نظر شما را در مورد خدمات و محصولات جاری یا امکان ارائه خدمات و محصولات جدید جویا شود.

 

ارتباط مستقیم با کاربران

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنیwww.vankala.com است. ما با هیچ روش دیگری جز تماس با تلفن‌های اعلام شده و ارسال Email از طرف آدرس های رسمی و تایید شده در وب سایت، با شما تماس نمی گیریم.
برای تماس با “سایت پخش وان کالا”، فقط روش ها و آدرس های ایمیل ذکر شده در بخش ارتباط با ما مجاز می باشند. اگر می خواهید برای ما پیامی بفرستید فقط به این آدرس ها ایمیل ارسال کنید.